90 dagar kvar

Har redan hoppat iväg tio dagar bara sådär. Men trots allt som händer så känner jag mig rätt så lugn idag, fick flippa lite igår men idag känns det mycket bättre. Mycket kel och mys med lilla hjärtat. Skulle verkligen vilja göra något för min underbara lilla älskling, men det är rätt svårt dålig fantasi som man har.

Tänkte iaf inte tänka på tiden, bebis kommer ju när den kommer. Fast helt dåligt vore det väl inte om den kunde komma åtminståne 14 dagar tidigt. 1 Juli hade väl inte varit helt fel, då har inte så många åkt iväg på lång semester än heller. Nästa delmål om 10 dagar.

För att jag inte ska rusa iväg på vågen nu på slutet har jag beslutat mig för att skriva ner allt i en Mat dagbok, då får man lagomt dåligt samvete om man är hemskt ohälsosam. Hemma verkar det som jag kan hålla mig ifån vissa saker även om de finns hemma.


Kommentarer
Postat av: malin

guuu va söt du är i klänningen :)

2010-04-14 @ 16:53:42
URL: http://malinhallen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin du är :D

2010-04-15 @ 09:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0