Besök på förlossningen

Eftersom jag kände mig riktigt orolig imorse så ringde jag förlossningen, dom rådde mig komma in så man kunde undersöka mig. Men väl på förlossningen så blev jag riktigt förvirrad. Ja jag vet inte riktigt vad man kom fram till, man pratade inte riktigt till mig, hade en bra Barnmorska som hette Ulrika, Men sedan läkaren var verkligen en virrpanna! Han fråga vars jag hade ont, hur många sammandragningar jag hade per dag?! Vem vet det, så länge dom inte gör ont räkna man väl inte!? Han kollade om jag hade öppnats något och limodertappen var sluten, jag fick som inget svar hur det låg till. Förmodligen såg de bra ut? Hade vita blodkroppar i urinen så jag fick pencelin mot urinvägsinfektion. Men jag hoppas allt går över och jag får mindre ont.

Vi visste knappt om vi skulle åka eller inte, men de spelar kanske ingen roll jag fick mitt recept iaf. Peter hjälpte mig upp på jobbet så chefen skulle kunna fylla i lite papper ang havandeskapspenningen som jag ska ansöka om så idag kan vi även skicka in det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0