Boka Fotoshot med syster

Ja eftersom min lillasyster snart kommer hem, så kanske jag ska boka in en fotoshot med henne. Tänkte ta en massa bilder på magen och på mig och Peter i studion. Skulle vara roligt och syster tycker det är minst lika roligt. Men eftersom hon snart tar studenten har hon 2000 bollar i luften så jag får se om det går att boka in någon tid. Sedan ska man försöka göra det så att jag har så lite ont som möjligt så jag kan se någorlunda trevlig ut på bilderna. Fick en massa ideér när jag kikade runt på internet. Än så länge har jag heller inte så mycket bristningar vilket gör det hela en massa lättare att ta bilder på. Funderar om man skulle köpt lite rekvesita också, men Malin brukar göra ett bra grundarbete när hon ska fota så jag kanske inte ska lägga så mycket tid på det.

Bilder från en fotning som en annan syster tog på mig



Kommentarer
Postat av: Mikaela, 18 år och gravid.

Precis! Känns svårt dock, för alla blir så besvikna och tjuriga.

2010-04-05 @ 18:21:46
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: malin

yaay gu va roligt jag & jessy ska ju dit snart så jag få prova på & har lite mera koll på läget i studion så kan vi ta en dag efter de :D lovja puuuss

2010-04-05 @ 22:34:35
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0