Citronmarängpaj

Igår hade vi super trevligt, jag hade hemskt ont men det var värt att åka ut en kväll. Dessutom hade vi guldstolarna i salongen så man kunde reglera sätet och ha mycket benutrymme. Först åkte vi på taormina lite finare Pizza resturang, vi åt plankstek och till efterrätt åt vi glass och Peter åt äppelkaka med glass. Servitriserna var lagomt förvirrande och fast man kan egentligen bara skratta såhär efteråt.

Innan vi for på bio sedan efter middagen, för att jag skulle orka så kunde vi åka till min underbara moster där jag kunde vila en stund.

Idag ska jag göra en citronmarängpaj som vi kan ta med till svärföräldra mina, får se om den går att äta överhuvudtaget. Har aldrig gjort en sån men de blir roligt att pröva. Helgen är fullplanerad men sedan blir det lite lugnare i veckan.

Veckan efter ska jag till BM igen och göra glukosbelastning, kolla om jag har graviddiabetes. Peter jobbar då så eftersom det är en tisdag tänkte jag kolla om min syster har lust att spendera några timmar med mig i ett vilorum. Sedan får hon ju lyssna på bebisens hjärtljud också.


Kommentarer
Postat av: Jessica - Hairdesigner

Vilken tid är det? :) Skulle ju vara så jävla kul!

2010-04-17 @ 10:31:35
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0