Förlovade 1 år

Ja nu har vi varit förlovade i ett år och en dag, känns ganska underligt, för de känns som om att man
egentligen har varit tillsammans ännu längre. Först de två år sedan ifjol förlovade vi oss. Tänker tillbaka på när jag först träffade Peter. Även då hade vi bra kontakt, vi kunde lätt prata och fick kontakt direkt. Det är så unikt, man blir helt till sig när man vet hur allt har blivit. Drömmen har blivit sann, den här drömmen om evig kärlek och allt som här till. Ibland vet man inte förrän det är för sent.

Våran dröm var alltid att komma hit där vi är nu, sedan kommer drömmen bara att fortsätta. Vi ville ha hus, ett hus på landet, barn och allt det där som  hör till. Nu är det nära, så nära, drömmen kommer att uppfyllas.


Idag ska jag prata med läkaren har en telefontid nu på morgonen. Blir nog bra, får se om jag får komma in för en undersökning lite senare i veckan.
Eftermiddagen och kvällens planer, eftersom torsdagar inte ger någon speciell effekt när man ska fira 1års dag så bestämde vi oss för att göra något ikväll. Peter kommer hem och vi gör oss iordning sedan hade vi planerat att äta ute och gå på bio. Fast vi har dock inte bokat in något helt och hållet.

Kommentarer
Postat av: malin

grattis till mina favoriter :) ha en riktigt bra förlovnings dag/kväll puss & kram älskar er

2010-04-16 @ 10:34:32
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0