Hemma

Är nu hemma igen och det verkligen kryper i fingrarna, vill verkligen sätta igång med projekt, men har inte tänkt att bli sängliggandes i flera dagar. Så jag får helt enkelt hitta på några enklare grejer att fördriva tiden med.

Känner att sommaren är på G, men visst är det en bit kvar men inte ska man deppa över lite snö. Det är så tråkigt när jag inte kan ta i och arbeta lite grann, hela huvudet blir rastlöst.


Projekt jag vill göra men inte kan
  • stryka och hänga upp nya gardiner i köket
  • Plocka bort påsken
  • Sälja iväg båda gamla bilarna
  • Fixa ordning datorn
  • Måla om huset
  • Ordna ute
  • Köpa nya ute möbler
  • Sortera förådet
  • Göra iordning ett barnrum
  • Göra iordning en garderob till LITEN

Projekt jag kan göra

  • Göra iordning någon rolig present till Kusin som fyllt år
  • Göra klart min graviditets bok
  • Säkerhetskopiera alla bilder sedan göra iordning det snyggt och fint så allt är lätt hanterligt och lätt att hitta.
  • Hitta en bra bok att läsa
  • Planera badrum, trädgård osv
  • Rita


Men Peter är bara underbart duktig, han har fått vila lite så jag tror han ser fram emot en massa projekt med lite bilar och sånt som han tycker är roligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0