Konstiga fobier

Jag har otroligt konstiga fobier, en vanlig fobi är blodprover och gå till läkaren. Mera ovanliga är fobi för förändrat schema, fobi för att tanka, fobi för att ha kräm/lotion på kroppen. Min mamma nämne något om min morfar att han hade haft konstiga saker för sig, han hade inte heller något gott tycke för krämig hud men också kunde han ha ont i håret. Min mamma skrattade också åt denna egenskap som han hade medan jag självklart tyckte det var roligt att jag också kunde ha ont i håret.

En av mina systrar har tvångstankar och måste ha symetri på känsel. Tex om jag klappar henne på ena kinden vill hon att de ska kännas likadant på andra kinden. Detta har jag utnyttjat till fullo då i vissa prerioder.


Kommentarer
Postat av: jenny

ont i håret existerar :D jag har också ibland ont i håret :)

2010-04-29 @ 08:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0