Längtar efter

Ja idag är jag supersugen på att börja träna igen, skulle verkligen vilja göra ett "mattepass" vi tränade boxersize flera gånger i veckan och det var otroligt roligt att göra det med en kille som tog i när han tränade mot en tjej. Man var öm och helt slutkörd när man hade gjort ett pass med honom. Då tränade jag även i gymmet, simning, step och alla sånna tjej grejer.

Här i vårat lilla samhälle finns det närmaste gymmet 8 km bort så en bra grej kanske vore att börja gå den sträckan några gånger om dagen till man fått upp flåset. Efter det kanske man ska överväga att köpa ett gymkort igen det var nämligen inte så dyrt runt 2000/år och då får man göra allt. Simma och alla passen det fanns sånna utbud som aqua, Afrodance, core och step som jag kände suget efter. Kan inte göra något de närmaste månaderna så nu hoppas jag att när kylan kommer krypandes nästa gång att min motivation finns kvar även då. 

Har även orbitreken hos mamma som jag kan hämta, tycker den är otroligt bra att använda när man ser på tv. Minns en period då jag körde den 3 ggr om dagen.

Min pappa går ner super mycket när han börjar äta omega 3 tabletter så om jag har en ämnesomsättning som liknar hans så bör jag använda de så fort jag blir av med bebben. Kanske efter jag har slutat amma också. Man vet ju inte hur bra de är för bebisen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0