Lördag och söndags planer

Igår var vi hos svärfars, åt middag och sedan så lånade jag och sambo deras underbara Bubbelkar tillräckligt stort för oss båda. Helt underbart mysigt vi låg där minst två timmar och bara njöt. Det var länge sedan jag badade och nu länktar jag efter vårt drömbadrum, hur ska jag klara mig utan badkar, finns det något som är så mysigt som att ligga i badet.

Igår blev jag också mera förkyld, vet inte riktigt va de beror på men, huvudvärken är enorm och jag har snuva som inte går att bota. Jag blir galen av att ha snuva och hatar verkligen allt som har med förkylning att göra. Vi måste även handla idag så kommer nog snart att skicka iväg älsklingen på uppdrag.

Tanken för idag var först att fara på loppis men vi kommer att avbryta den ideen för jag har verkligen ingen ork, fick dessutom massor av ont efter badet och fick knarka alvedon hela natten det lilla jag fick sova dvs. Syster, bror och Freddan ska komma snart, jag får lite sällskap och Peter ska hålla på med bilen så vi kan besikta bilen på måndag/tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0