Lugnet

Telefonen har gått varm nu på kvällskvisten. Paniken om bilen är nu åtgärdad, Peter kunde lösa det iaf och det var inte något större fel. Sedan bytte han däck på bilarna som har sommardäck, PV:n får dock gott vänta i några dagar till, då Peter köpt billiga sommardäck som han kan sätta på. Han fixade avgassystemet på PVn och på Carinan och åtgärdade små fel som inte tog allt för lång tid. Nu kan jag börja lugna ner mig. Freddan ska besikta våran bil, eftersom jag kan inte det, eller jag kan säkert det, men om jag säger att jag inte kan så slipper jag. Vi ska försöka satsa på drive-in så han får väl ha bilen under tiden. Så då kan vi med gott samvete säga att den är nybeskiktad och går som en pärla, vi tror, eller jag tror att den går igenom, finns egentligen ingenting att annmärka om tycker jag.

Peter hemska bilar



något charmigare bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0