Många trevliga dagar

Har haft många trevliga dagar med min vän Jenny, så jag tänkte bara hylla henne för hon har varit så underbar dom senaste veckorna. Vi har surrat, pratat, skrattat och gnällt, för det mesta jag då förståss. :) Men det är roligt att man gör något tillsammans och att man har trevligt och det har jag verkligen. Gjorde även en underbart god fruktsallad igår på, hennes ideé som jag snodde.

Hade otroliga cravings på frukt och bär så jag skickade ut pojkarna på jakt. Dom spenderade mycket pengar på mestadels frukt och bär, lite mejeriprodukter och Peterssnus.

Prövade även att göra mina första cupcakes härom dagen med frosting på. Men det är verkligen alldeles för sött för min smak, klarar verkligen inte av det. Gjorde flera olika eftersom Peter tycker inte om chocklad och brorsan tycker inte om annat än chocklad. Så jag gjorde en sats som jag gjorde olika på.

Vanlij och chocklad muffins med äkta chocklad med och utan frosting
Vanilj och Hallon muffins med frysta hallon, med och utan frosting

Skulle ha skippat frostingen är verkligen inte min grej, kanske ska jag prova att göra efter ett annat recept så, men man får väl se hur det går. Tänkte prova på att göra en cheesecake snart så jag hoppas min mamma kommer på besök så vi får prova tillsammans.


Kommentarer
Postat av: jenny

vad söt du är vännen! jag är riktigt glad att vi hittat tillbaka, de är ju få människor i världen som de bara säger klick med men du är verkligen en sån...

2010-04-11 @ 10:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0