Min lilla bebis

Min lilla bebis kommer snart ut! Det är ca 10 veckor kvar om den ens stannar så länge inne i magen. Jag är så taggad, Peter har börjat oroa sig inför det som komma skall- Förlossingen. Jag däremot känner mig helt lugn eller ja just idag känner jag mig underbart lugn. Bebisen kan ju till och med komma 2 veckor tidigare och det är helt normal! Då kanske det bara är 8 veckor kvar även om jag försöker intala mig att det finns en chans att jag går över tiden.

Igår insåg jag också att det kanske blir en flicka, eller ja det kan bli en flicka. Jag har hela tiden sagt att de ska bli en pojke, förberätt mig på att de ska bli en pojke. De flesta grejer jag köpt har varit menat åt en pojke men kan användas av en flicka. Det spelar ingen roll vad de blir jag kommer älska den hur mycket som helst, men tänk om det är en flicka då vill jag ju ha massor av klänningar och massor av rosa överallt. Ja nästa veckan kanske vi får möjlighet att se vad de blir, jag har ställt in mig på att jag då ska få veta. Annars kanske jag får köra på lite krokodiltårar så får jag som jag vill. Ja vill ju ha min bebis nu nu nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0