Nya namn

Ja nu har jag och min syster (moster malin) letat lite fina namn till babyn. Loke, Leia och Liam är mina nya favorit namn. Vet inte riktigt varför det ska vara så mycket L över allt men jag gillar det verkligen. Får se va de blir för en lite krabat, när den väl kommer ut så ser man nog vad det blir. Men namnletandet gör att man kan tänka framåt litegranna. Det börjar ju närma sig slutet, nu ska man bara härda ut några veckor till sedan är det över.

Pojkarna har hållt på med Pvn för att dom på Laitis hade beställt fel grejer till Toyyan. Så nu beställde vi nya grejer från mekonomen. Men dom kommer inte förrän på tisdag. Så nu får peter vänta några dagar med att börja greja och laga. Alla andra fel har han kunnat åtgärda så det känns som fina fisken.

Cheesecake med bärtopp

Ja va ju tvungen att prova lite nytt, så utan mamma gjorde jag nu denna underbart goa cheesecake. Alla delar va go var för sig så när vi ska smaka av den lite senare så får vi se hur den gjorde sig tillsammans med varandra.

Dator

Fick låna en bärbar liten dator av syster som hon inte använde. Detta öppnar lite nya dörrar, jag kan sitta ute och surfa sedan om jag har ont och det är dåligt på tv kan jag även sitta/halvligga på någon soffa eller säng.

Kommentarer
Postat av: Jessica - Hairdesigner

Härligt!! :)

2010-04-18 @ 18:39:55
URL: http://jessicahallen.blogg.se/
Postat av: two olsson sisters

liam lät väldigt fint! Loke...not so much:P

Allt bra med dig?//Emma.

2010-04-18 @ 18:57:34
URL: http://www.twoolssonsisters.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0