Skapa en graviditetsbok

Jag gillar att ha något att pyssla med, speciellt när man inte kan göra så mycket för att gå ont. Har man ont hela tiden blir man på ett uruselt humör. Så nu har jag hittat på att jag ska göra en egen Graviditetsbok, har skrivit ut flera bilder på magen, när jag plussade och tänkte sedan framkalla lite bilder på alla släktingar. Skriver sedan ut lite mallar och grejer i olika färger och former som jag sedan klistrar i och skriver lite om varje grej. Man kommer kanske ihåg allt men om jag inte skriver alls så kommer jag defenetiv inte att missa något.

Jag har skrivit in vilka som tror vad ang könet på lille bebisen. Sedan sf-mått kurvan och lite ditt och datt. Så nu skulle vi ha åkt till clas ohlsons för att köpa patroner till våran skrivare så jag kan skriva ut grejer själv.

Lär inte bli det absolut snyggaste albumet men samtidigt har jag gjort det själv och sedan så har jag något att fylla dagarna med, det blir ett minne! så egentligen fyller det en massa funktioner.

Kommentarer
Postat av: malin

så himmla roligt när jag kommer & hälsar på vill jag kika i din gravidbok :D

2010-04-05 @ 22:39:20
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0