Slutkörd

Jag är helt slutkörd, hjärnan är som mos och känner mig inte alls manad över att tillbringa flera månader till här hemma. När bebisen väl är ute men så är det en sak, men nu? Undrar vilka som vill vara hemma hela tiden. Kanske håller man på att vänja sig, jag vet inte men jag försöker vänja mig med tanken över att vara hemma. Är faktiskt inte så roligt att inte kunna göra så mycket. Har haft ont i ryggen och legat hemskt mycket idag och igår, vilket leder till att man felbelastar lätt och får ännu ondare. Jag blir på otroligt dåligt humör när jag har ont, vilket inte är så underligt. Men hemskt frustrerande för människor i min omgivning. Peter och Bror håller till mycket i garaget men har kommit och gjort mat åt mig emellan åt. Det är roligt att dom går så bra ihop med varandra.

Tittade runt och insåg att jag hemskt gärna skulle i framtiden vilja gå en tårtkurs, där man lär sig dekorera tårtor. Men försökte leta reda på om dom har något sådant i Umeå men fanns inget, däremot fanns det i vännäs! De som var synd så hade det redan startat så jag hoppas att de startas igen till hösten så jag också kan vara med.

Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år & Gravid

Ville bara säga att jag fortfarande lever, bara det att jag har verkligen ingen blogglust för fem öre, och just nu känns det som att det kommer dröja ett tag tills den kommer tillbaka, men ni får helt enkelt hålla ut ;) jag får nog något ryck snart.

2010-04-07 @ 16:53:33
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hejsan :)

Ville bara önska grattis till livet i magen :)

Såg att vi har BF ganska nära :p



kram

2010-04-08 @ 11:54:35
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0