Smärtsamma Förvärkar

Igår gjorde jag ingenting, inget ansträngande, inget jag tyckte skulle påverka min kropp. Blev liggandes från de mamma for ifrån mig på eftermiddagen. Så idag ska vi kanske kolla vad de är frågan om. Förvärkar i så här tidigt stadium skulle tydligen inte göra ont. Men vad vet jag -Är ju bara först föderska.

Känns som de ska slita sönder kroppen i stycken, men de gick ju över, vet inte riktigt hur lång tid det tog men oron överväger allt idag tror jag. Men hatar att behöva kolla upp allt, varför kan inte bara allt flyta på? Ska det inte räcka med att man har foglossningar och ryggont? Jag kan göra tillräckligt lite ändå, överanstränga mig genom att andas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0