Solen skiner

Även det är underbart väder ute och har varit det i några dagar. Kan jag inte påstå att jag har varit duktigt och tagit vara på det underbara vädret. Jag har heller nu inga ursäkter så idag ska jag försöka fånga dagen, räknar ändå med att det kommer att blåsa och bli lite kyligt men vad gör det när solen skiner.

Har börjat rita igen, hann nästan klart med den teckningen jag höll på med är bara delar av håret och kostymen kvar och lite små fix. Ska försöka köpa lite ramar så mina fina teckningar kan komma upp på väggen, för helt värdelös är man inte.

Fick upp klockan även om peter nästan fick magsår, inte alls någe trevligt när han blir så stressad. DE blev faktiskt riktigt cool med en enorm klocka sådär på väggen.

Fönsterprojektet ska snart starta, vi tänkte börja nu i maj så vi lär har fullt upp. Känns som man dissar allt vad vänskap heter, man har alltid något inplanerat eller ja något som måste göras.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ray Lamontagne - Hold You in My Arms

2010-04-26 @ 08:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0