Sömn

Sömn innan bebisen kommer ut?

Ja nu har jag fått lite extra sömn, eller ja jag sov i hela fyra timmar. Vaknade någon gång då och då när jag behövde vrida mig för att inte få så ont. Peter, joel oh Mattias har hjälpt åt att plocka undan lite och laga mat, så idag har det även blivit lite mat. Inte så avancerad mat dock, men när man är hungrig spelar det mindre roll.

Bebisen har rört sig en massa idag och Peter har hunnit känna några gånger. Vad otroligt lugnande det är när man vet att lite hare bra och rörs.



Litens Puls

Idag då dom mätte hjärtljuden var det svårt att få tag i den lille rackaren. Liten var heller inte så sammarbetsvillig. Hjärtade pumpade på mesta dels i 156. Så de var mycket högre än när vi var hos våran vanliga Barnmorska.

Föräldragruppen

Vi skulle egentligen ha fått papper till föräldragruppen som börjar den 22/4 men vi har inte sett röken av de, funderar om det är skicka ut något till oss, men hinner till BM om det är missat till oss.
Ska till BM nästa måndag då hoppas jag att SF-måttet har gått ner lite grann eller åtminståne inte höjts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0