stolta päron

Ja nu har jag ätit upp den sista risifruttin till frukost, otroligt gott kan jag lova. Tänkte surra lite om mat, denna veckar har jag varit otroligt stolt över mig själv och peter, Jag och peter gjorde iordning en matlista förra veckan och nu har vi följt den hela veckan. Vi gjorde dessutom korv i ugn första gången hemma och peter kunde faktiskt äta det han var jätte förvånad.

Maträtter vi har börjat med som vi inte åt förut
Kyckling-all kyckling
Korv i ugn
Korvstråganoff
Paj

Det är lite roligare att äta lite olika istället för att alltid äta det man brukar vecka ut och in. Så peter tyckte vi kunde prova fiskpinnar snart, spännande.

Blir kul om vi kan göra en ny nu och följa den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0