Stor besök

Min syster pratade för någon dag sedan att hon skulle ta sig till oss  när dom ändå var på väg ner från Jokkmokke. Det var inte så länge sedan jag träffade henne men jag skulle verkligen vilja ha lite alone time med henne. Göra lite grejjer bar vi tillsammans. Tänkte att de kanske var god tid att hon skulle bo här i någon vecka framöver. Så jag kunde hjälpa henne att söka lite jobb, pyssla, baka och fota lite granna. Skulle verkligen vilja ha en sådan vecka, men jag vet faktiskt inte om hon har tid eller om jag orkar det fysiskt.



Jag och Malin i höstas

Kommentarer
Postat av: malin

åå jag pratade nyss med dig men saknar din röst redan vill jätte gärna bo hos dig en vecka vad sägs om näst nästa vecka så jag inte smittar dig me nå förkulning! ?? puss & kram älskar dig

2010-04-10 @ 19:07:32
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0