Tacokväll med älsklingen

Ja snart ska vi börja med tacosen, men just för tillfället så håller älsklingen på att försäka sälja toyyan. Hoppas vi får iväg den nu så slipper Peter skruva.

Idag har vi haft en tiptop dag, först så tänkte vi förbi jobbet men det var ingen där så kunde inte lämna in papperna och det var inte bra för att jag måste ju skicka in papperna till fk så fort som möjligt men med noll möjlighet till kopiator kan jag inte skicka iväg orginalet utan att ha kvar en kopia minst. Så vi investerade i några nya bläckpatroner till våran gamla klippa så nu ska vi försöka få den att fungera.

Peter sprang in på några ärende men när vi skulle gå tillsammans in på Babyproffsen så efter bara några minuter var jag helt förvirrad, kunde knappt hålla fokus, sedan kunde jag inte gå i den jävla trappan som dom har där, vilken pärs. Eftersom jag blev så yr och helt vimsig så åkte vi förbi min mormor som bjöd på mycket skön soffa och gott kaffe. Efter ca 1,5 surr så begav vi oss iväg igen, för att en snabbis svänga in på elkedjan och se om vi kunde köpa en uplighter till vardagsrummet.
Som tur hittade vi ju en helt otroligt snygg uplighter med läslampa i svart krom, otroligt snygg om jag får säga det själv. Vi tittade även på en snygg lampa att ha ovanför matsalbordet och hittade en super snygg en i vit plastpappaktigt matrial. Men nog shoppat för denna månad så vi inväntar med en lampa dit och åkte sedan hem för att städa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0