Tid för Ultraljud 3

Första gången vi gjorde ett ultraljud så var vi i vecka 14 typ, man kunde se bebisen jätte tydligt och den vinkade och bara var super söt.

Andra ultraljudet gjordes i vecka 18/19 och man kunde inte alls se lika tydligt som första gången, bilderna var lite halvtaskiga.

Trejde ultraljudet kommer att göras den 5/5, två och en halv vecka till kommer jag att våndas. Innan dess ska jag till BM och göra glukosen, vilket jag hade mardrömmar om i natt. Men låter som syster följer med, första sticket ska dom göra typ 8:15 sedan ska jag vila i 2 timmar och efter det har jag bara en vanlig undersökning. Tillbaka till ämnet Ultraljud 3, om det finns möjlighet så kommer vi att kika vad det blir vilket gör detta ultraljud extra spännande även om man kan få lite lite negativ information.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0