v29 (28+0)

Ja nu går man åter igen in i en ny vecka. Fortfarande förkyld därför ingen härlig bild på magen känner mig alldeles för sliskig för att visa mig för kameran. Igår kom Malin hit igen och sov över, dock var jag inte något till något större sällskap men som tur var förstår hon hur det är och jag kunde ändå slapna av och sova när jag fick möjlighet. Känner mig lite bättre men inte mycket halsen värker mycket mer men täppan i näsan har minskat och jag har fått lite sömn iaf.

Ringde samtalen idag, var dock inga problem någonstans och detta gjorde att en sten lyftes från mina skuldror. Jag fick dessutom prata med 2 hjälpsamma kvinnor som verkade trivas med sina jobb och var tillmötesgående och glada. Jag älskar sådan servis jag blir på underbart humör.

Peter blev gla över att jag och malin gjorde hans älsklingsrätt - Pasta och pastasås även om jag gjorde de förra veckan så han fick 2 matdosor så ville han ha det i veckan också är roligt att man hittar på sånna rätter som han kan äta.



Kommentarer
Postat av: Du vet vem jag är :)

Ganska roligt att vi har veckobyte samma dag :D På tisdagar så att säga!

2010-04-20 @ 18:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0