Veckan är räddad

I en längre tid nu har jag tjatat om en ny bh, eller nja de har jag väl inte heller. Men jag har velat ha en ny för att i början av graviditeten köpte jag 3 nya och tänkte att de skulle räcka. två av dom nu är oanvändbara då dom är alldeles för små. Hur som haver att bara ha 1 bh går inte, jag blir galen. Sedan går man runt och kikar, vill heller inte lägga ut flera hundra på en bh, jag är lite för snål, hittade 1 i min stlk på H&M fanns inga andra i hela butiken ens i närheten. Blev lite bitter, fast den jag hittade var dock super snygg. Mörkblå med lite spets inte så mycket, breda band och den satt underbart skönt.

Sedan så hittade jag fyra söta pj's till Liten och ett set som bebben kommer kunna ha nästa år, kanske lite ovärt men de var på rea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0