1 Augusti

Ja idag har vi faktiskt gjort en hel del först så vaknade jag fick sova tills 08 tog mig en dusch och då hade lilleman vaknat ganska lämpligt tills dess. Matning ca 40 minuter sedan somnade han och jag hann sminka mig och göra mig iordning. Efter det så fick peter prova bada lilleman eftersom jag gjorde de på BB. Lillgrabben var helt slut efter det. Åkte sedan iväg ut för en liten shoppingrunda ner till strömpilen där var vi in på både lindex och hm och shoppade gärnet.

På lindex hittade vi en ad/dc body, set med bamse, en bamse body, och en ganska neutral svart body. Hm blev de disney motiv både pyjamas, tröja och byxor med nalle puh och musse pigg och en med tiger han kommer vara super söt! Jag fick mig en redig amnings bh och två amningströjor välbehövda kan jag ju lova. Förbi apoteket och köpte några amningsnappar, amningskupor och lite sådär smått.






Väl hemma igen så gick vi ut på en långprommis hela familjen sedan så åt vi amerikanska pannkakor, sov en stund och sedan var vi tvungen att väcka våran sömntuta för han hade ju nästan sovit hela dagen.

Nu har vi mysat framför tvn och vi ska väl snart sova förhoppningsvis, har inte så stora förhoppningar då lillkillen velat sova i princip hela dagen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0