19 dagar

Vi är fortfarande kvar hos mormor och morfar, egentligen skulle vi åka hem igår mitt på dagen men då kom min syster hem på kvällen så då ville jag stanna. Tänkte då åka hem idag så fick jag reda på att min andra syster skulle komma vilket var så roligt att jag ville stanna. Nu är vi samlade hela familjen och det är så mysigt.

Mostrarna bråkas om att få hålla och mysa med Ilias och jag får några stunder med lillgrabben då han inte bara vill ha mat. Idag och igår har han varit så trött, han har i nästan bara sovit och ätit, någon prutt här och där. Mamma har gått runt med honom hela helgen och nu när mostrarna är är så då byter dom bara av varandra. Det är så mysigt att se Jessica med Ilias, tänk att om bara 4 månader har hon en egen liten "Ilias".

Men imorgon åker vi hem, då väntas nog besök från svärfars som är nästan sjuk efter att få komma och hälsa på. Blir nog en dag för oss själva först. På onsdagen åker vi en sväng för att titta till lillgrabbens vikt och visst går han upp i vikt är inte alls orolig för vi ger ju ersättning och vi har som börjat öka på det för han eller jag inte riktigt är nöjd annars.

Nätter
Han sover nästan hela nätterna, somnar mellan 20-22 och vaknar mellan 02:30-04:30 och sedan igen vid 06-07 han somnade sedan om igen direkt så jag fick sovmorgon ända tills klockan var 10:30

Utveckling
Underbart mycket mer stabilare i nacken, greppar både tröjor, filtar, mammas hår och pappas skägg, mycket mera vaken och blicken är mycket mer klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0