3 augusti

Ilias är nu 13 dagar gammal, min lilla kille. Han somnade nyss hos mig efter en halvtimmas bök med pappa. Kommer till mig och somnar efter en halv minut typ. -Glädje

Ilias somnade vid 23:30 och sov tills klockan var typ 06. Han fick mat av mig, bytte blöja och sedan var de promenad som gällde gick ca 40 minuter sedan kom vi hem och väckte pappi. En mariekexfrukost sedan matning och sovning för jag och lilleman. Vaknade sedan av att min mormor ringde då bestämde vi oss för att åka ut till min gammelmormor, Ilias Mormorsmormor. Matning sedan åkte vi iväg, Ilias var så himla snäll hela tiden och mormorna var så himla glada över för att få träffa lillkillen.

Onyttig middag då älsklingen och jag var helt slut, vi köpte pizza och frossade i oss, blir bättre imorgon.



96 års skillnad, Ilias med sin gammel, gammel mormor

Kommentarer
Postat av: malin

så himmla roligt :) hörde att ni ska ut till brax i helgen så himmla roligt jätte synd att ja ska till jokkmokk just denna helg..

2010-08-03 @ 23:10:49
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0