Älsklingen

Idag är älsklingen 11 dagar gammal. Han gör inte så mycket än att äta vilket är super. Igår somnade han vid 21:30 gnydde några gånger sedan vaknade han klockan 03 för lite mat men då var han super hungrig efter en timmas kämpande då han inte ville göra som jag ville blev det ersättning och sömn istället. Efter det sov han tills klockan var halv 8. Inte helt fel om han bara vakna 1 gång per natt.

Idag ska vi bada första gången hemma sedan ska iväg på en liten utflykt in till Umeå. Jag ska köpa två riktiga  amninga bh:ar sedan minst två amningslinnen/tröjor. Jag har två sedan förut men dom vill man inte ha dagligen.

Näe nu ska jag passa på att få en dusch, sminka mig slå igång en tvätt sedan vaknar nog lillgrabben och älsklingen lagom tills jag är klar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du måstge ju dela med dig av förslossningshistorian snart.=)

2010-08-01 @ 19:13:01
URL: http://habba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0