Bvc 3

Natten med Ilias var lång, han vaknade stup i ett, spottade ut tutten och såg lagomt busig ut, han var inte hungrig heller utan bara pigg. Jag vägrade i sten att kliva upp klockan halv fem så efter ca 20 minuters bök med tutten somnade han om igen. Men det vare faktiskt värt, han sov inte speciellt länge till utan vaknade klockan halv sju igen och jag tog tag i morgon sysslorna, peter hade somnat sent så han hade knappt fått någon sömn alls så vid halv tio väckte jag honom. Vi skulle ju nämligen till BVC idag.

Lillkillens mått

Vikt 4130
HoF 36,5
Längd 54

Åkte iväg till umeå, peter skulle ha lite grejer från biltema och jula. Hem, gjorde lunchmiddag ett pack nudlar sedan blev de baddags för lilleman. Jag slumrade en kvart framför tvn och sedan etter de komme svärfars. Lagomt trött är man nu alltså efter en heldag utan att riktigt gjort nytta -en hel dag!

Men allt äre värt, han satt hos farmor och var inte alls nöjd, jag behövde bara prata lite till honom så blev han helt lugn. Lika så när han skulle bytas på då blev de några halleluja moments då han var pigg, glad och jag anade ett leende där under när jag pussades och gruffades med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0