Dag 10 och 11

Ja man åker till mamma och då blir jag hemskt lat. Vi har inte riktigt fått nått gjort egentligen. Ätit god mat Mamma har sprungit och burit Ilias och jag bara jäser. Inte en ända prommis har de blivit heller, lite besviken på mig själv. Godiset har också varit emot mig har verkligen vräkt i mig en massa godis, riktigt till man bara mår dåligt. Inte riktigt nöjd med mig själv. Men imorgon åker vi hem och då kommer man tillbaka till verkligheten. Börjar gå mina promenader i vilket väder de än är :)

Vi har nu även en fet att göra lista hemma som måste hinnas med innan vintern kommer, visste än så länge är den långt borta men rätt var de är så står man där i snön.

Ilias har nu fått tre nya plagg i stl 62! Fattar inte riktigt hur de gick till men de är stor skillnad mellan storlekarna och kan ju skilja flera centimeter mellan två olika 62or. Måste ju passa på innan han växer ur det också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0