Ett stort leende

Imorse fick jag verkligen många stora fina leende från lillgrabben. Lät och och log med gapande mun flera gånger. Riktigt underbart var det.

Helgen spenderades först i hos svärfars, där vi på en långpromenad runt om hela byn. De var nämligen en liten marknad och invigning av botniabanan denna lördags så de var trevligt att göra lite grann. Vi har listat om fönsterna och nu ska vi bara fixa ett till fönster innan vintern. Sedan kom svägerskan igår med sina barn. Min syster var även förbi en snabbis. Mycket folk i omlopp.

Idag börjar Peter jobba, han jobbar kväll så han startar ganska lugnt då han får en kort vecka. Jag har börjat vara ute och gå varje dag så minst 4,5 km varje dag får se om de blir två gånger om dagen nu då Peter är borta på kvällen.

Ilias sover bara bra och man blir verkligen bortskämd, näe kanske jag får tid att borsta tänderna nu!

Ilias 1 Månad







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0