Jeans

Idag hade jag på mig JEANS, hur underbart var inte det, men kände att man inte är riktigt hundra i höfterna än så länge. Vi var ner på stan en sväng, köpte kläder till Ilias dop, han kommer vara underbart söt. Köpte även vattenfärg, några penslar, en sopkorg så mycket pengar gick de inte men de gör inte så mycket, vi hinner nog ner på stan några fler gånger denna månad.

Har gått ner några hekto till men inte mer, men har inte riktigt börja anstänga mig än så förväntingarna är kanske lite för höga. Allt är så nytt och Ilias tar så mycket tid då han vill ammas så länge. Har satt upp en gräns nu och är han inte färdig så får han ersättning. Inte riktigt min grej att amma 1 timma rakt upp och ner, inte ens säkert att han är nöjd då heller.

Skickade in papperna till skatteverket och till lyckoslanten, men nu heter han verkligen Ilias.

Ilias Sven Love Hallén går inte att ändra nu heller när papperna är inskickade, inte för att jag vill ändra det heller. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va gulligt namn han fick :)

2010-08-06 @ 23:41:09
URL: http://jennynyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0