Ont i magen

Stackars min lilla älskling som fick ont i magen igår. Antingen pågrund av att jag inte ammade honom under hela dagen eller så att de var så varmt både i fredags och igår. Idag är de lite bättre men inte speciellt mycket. Först provade vi med massage, ha lite spring övningar men ingenting hjälpte min ledsna lilla pojke. Tillslut prövade vi att spä lite mjölkersättning typ 2,5 skopa istället för 3, jag blev destperat och provade att amma igen. Inte speciellt mycket blev det och efter bara en stund så blev han hur nöjd som helst. Men de kan ju blivit för snabb övergång från ammningen till ersättning, men är hur sårig som helst nu men för att de inte ska försvinna ammar jag nu typ direkt han vill ha mat till de är slut sedan får han de han behöver från ersättningen, men förhoppnigsvis ska de öka på produktionen igen. De funkar heller inte att använda en pump då de sliter upp allt ännu värre.

Idag var vi på en liten längre promend, stannade och pratade med lite grannar efter vägen så de va riktigt mysigt. Liten sover fortfarande så vi ska passa på att göra iordning lite inför resan imorgon. De är ju ganska långt ändå, typ 16 mil är ju inte tvär åkt. På tisdag ska vi fotas i studion och sedan på onsdagen ska vi på småttis gruppen på Öppna förskolan. Någon dag ska Peter hålla på med pvn och fönsterna måste fixas.

Näe nu ska jag passa på att vila i några minuter innan liten vaknar. 

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så fina så :)

2010-08-15 @ 17:39:14
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0