Prommis

Ja Ilias vaknad 06:00 pigg som en lärka. :) Jag härdade tills klockan var 0630 och då klev jag upp. Ilias blev jätte nöjd efter ett blöjbyte och lite sång. Trugade i honom lite mat sedan så somnade han av en kort stund, jag fick borsta tänderna och känna mig lite piggare. Ont i magen sedan men efter lite pruttar och mys med mamma var man nöjd. Tränade och var hur vaken som helst. Vid halv tio var han super hungrig och fick ersättning 180 ml, några rapar senare somnar man. Jag passar då på att ta en prommis på på 45-50 minuter men lilleman. Lillgrabben sover fortfarande ute i vagnen så ja ska passa på att tvätta, betala räkningar och tjoa på inne lite granna.

Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

ja de pendlar verkligen enormt med sömnen

2010-08-12 @ 17:39:27
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0