Träning dag 8

Ja har ju inte kommit så långt än, håller fårtfarande på att GÅ in nya rutiner. Idag har jag inte hunnit så mycket, Ilias vaknade halv 7. Vi steg upp och självklart regnar det ute då var det inte så roligt att gå ut tyckte jag. Dolade på inne lite sedan väckte vi Pappa och jag startade träningen på Orbi, for och handlade och sedan dammsög jag det sista. Just nu har jag noll kondition så idag stod jag bara några minuter. Tänkte fortsätta senare ikväll då den lille har somnat. Tänkte även gå på en promenad lite senare då har den nog klarnat upp och jag slipper gå i regn. Peter tänkte ge mig nya regnkläder så då kan jag gå ut även då.

Har även börjat på att kolla maten nu, de två senaste dagarna har de blivit sallad till middag, idag blir de nog majs och kyckling. :)




Kommentarer
Postat av: malin

va du är duktig gumman men du ett tips bara på gärnaffärn i bjurholm kan du hitta billiga regnkläder jag & mamma köpte där för 2 år sedan så ja sku kunna kolla där om du vill om du inte redan hitta nå snygga ? sedan finns de snygga stövvlar som kan va sköna att gå i på skokanonen :)

2010-08-25 @ 19:01:11
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0