Träning dag 9

Ställde mig på vågen, 1kg mindre bara på några dagar. Känner mig super nöjd!

Idag åt jag kyckling sallad till lunch och lax sallad till middag, gröt till frukost och sedan till mina tre mellis vart de en hel del bananer och druvor.

Lilleman var inte nöjd idag, prövade Netles ersättning men han blev super grinig, fick ont i magen. Så nu är det bara BabySemp som gäller. Efter några timmars bärande på en grinig liten pojke ringer min hjärtas dam, Eilona, dom vill komma förbi. Eilona tar Ilias och jag får äta middag. Hon mojsar och klappar, matar och vyssar till slut somnar han 2,5 timmar senare. Jag får mojsa med hennes 3åring som blivit så stor nu.

Jag kan verkligen inte äta om han är ledsen. Tur jag har många änglar runt omkring mig

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaha okej, men så härligt! :) Jag hoppas de fortsätter såhär bra för mig med. hehe. Har ju aldrig mått dåligt eller så, men då blir väl förlossningen än värre :P nä, hoppas inte. De ska nog gå bra ;)

2010-08-28 @ 13:23:08
URL: http://icyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0