18 + 3

Idag har jag varit hos en sjukgymnast för första gången, han kontrollerade om jag hade några felinställningar i rygg och bäcken. Idag kunde han inte säga något annat än att jag hade grova foglossningar, att jag skulle ställa in mig på ha ganska ont. Mina tidigare besvär kunde han i dagsläget inte bedömma men han trodde de var överrölighet i bäcken.

Jag fick lite papper om övningar om träning och hur jag skulle bete mig i min vardag. Sedan fick jag låna ett bälte som jag ska använda när jag rör mig. Bältet är oerhört fult och om de inte gick att dölja skulle jag kanske inte ens överväga att använda det. Att använda det käntes kanska annorlund som som det är helt enkelt ett bälte som hjälper att stabilicera bäcken. Idag tänkte jag använda de rätt mycket men min sambo får helt enkelt hjälpa mig att sätta fast det.

Fick en bola av  min sambo idag, de flesta har väl redan sett det och hört vad det är. Smycket kommer ursprungligen från mexico och är till för gravida. Inuti smycket finns en liten xylofon på vilken en liten boll dansar runt och avger ett speciellt svagt ljud när kvinnan rör sig. Genom att bära smycket långt ner på magen kan barnet höra ljudet.

 

Egentligen fick jag inte smycket för att jag är gravid utan också för att vi har varit tillsammans i 3 år, idag. Smycket hittade han på "Lilla Mirakel" för drygt 600kr.

 

Dagens låt

Nomy-Freakshow

 

Dagens outfit

Byxor från lindez och toppen är köpt på H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0