2 smärtsamma dagar

I onsdags var ja på ultraljud, var även förbi jobbet och prata om hur det skulle se ut nästa vecka då jag kommer tillbaka på jobbet. Än så länge tycker jag det ser lite väl för mörkt ut, tidigare tycker jag att det lät mera som de skulle funka men just nu så ser det jätte mörkt ut.

Jag tror de skulle funka, kanske inte i längden, om man jobbade några timmar varje dag. Men vet inte om de kommer att gå att få det att fungera på jobbet. Låter inte så lovande än så länge.

När jag varit ut på prommis ca 40 min så har jag velat dö och natten har varit 7 resor värre och peter har blivit lidande. I onsdags natt så väckte jag peter efter jag varit vaken i lite mera än en timma. Peter masserade mig men inget verkade hjälpa, efter 2-3 timmar somnade jag om igen och vaknade att jag hade ont.

Syster kom på besök och jag spenderade någrat timmar på att plocka lite i huset innan hon skulle komma men de hann bli många pauser för att jag inte skulle få så ont. Närmare eftermiddagen gick inte alls jag fick panik, hur ska jag klara mitt jobb nästa vecka? Jag kan inte ha så här ont.

Jag har blivit erbjuden citadon, men bara som vb, inte för att jag ska klara av mitt jobb till 25% dessutom bör man inte köra bil, något jag måste göra för att ta mig till jobbet, sedan ska jag även köra i jobbet. Är dumt om har sämre reaktionsförmåga och så krockar man med bebben och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0