Svärmor och svärfar

Ja är en av de få som har turen att ha helt underbara svärföräldrar. Förstår inte hur man fixar att ha en konflikt i familjen, men ja jag är ju som jag är men ändå.  Men som tur är ju att ja har ändå en helt okej familj även på Peters sida. Min favorit är ju alltid svärfar, helt underbart söt när han skäller på min sambo för att han inte kan värma mig när jag fryser. Eller säger "har du svalt en ärta?" när magen är alldeles stor. Fast jag tror att de är så omsesidigt de kan bli men för att inte skapa osämja så ska jag inte säga det till någon av dom.

Vi var förbi där igår, hos svärfars. Mesta anledningen låg i att vi egentligen inte orkade laga mat. Så jag börja göra mig iordning sedan drog vi iväg. Det är rätt härligt att måste fixa sig lite fin.



Svårt att dölja det i dagsläget

Kommentarer
Postat av: Cicci

Såg du hade lämnat en kommentar fast ändå inte :P Stod bara anonym och nyfiken som man är måste man klicka in :)



Grattis grattis till bebis i magen:)

2010-02-20 @ 22:34:44
URL: http://psissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0