Trötter, Butter, Toker och Kloker

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1508132/bebisvarlden?claim=34rm7933vr5">Följ min blogg med bloglovin</a>

Idag kommer familjen hit och  som tur har min sambo städat lite. Tänkte även baka en kaka, är inte så avancerat att slänga ihop en blåbärskaka.

Igår spelade vi tärning och lyssnade på mysmusik, slängde sedan fram lite fredagsmyssnack och coca cola. Min sambo vann överlägset över mig och jag blev lite bitter. Så efter en stunds spelande låg vi och masserade varandras fötter och bara njöt av livet.

Sov dåligt inatt men kan verkligen inte somna om nu på morgonkvisten men det är kanske något man får vänja sig vid.

Tog även hål i örat igår, eller ja jag fick igenom ett örhänge i ett gammal hål som läkt igen, så nu kan jag inte ligga på vänster sida när jag sovet.



Dagen vi berättade för ann-gerd och ivan att de skulle bli
farmor och farfar. Snusdosan är nikotinfri och i glaset är det
coca cola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0