Ultraljud

Idag far vi på Ultraljud igen, jag är på ett ljuvligt humör. Ska hinna förbi jobbet och lämna några papper sedan kanske prata lite jobb. Sedan bär det iväg, på kvällen ska malin komma hit och hon får nog hjälpa mig med middagen. Blir nog laxkotletter och pressad potatis om jag får välja.

Ibland är man inte så smart, hittade en jätte rolig historia här om dagen. Jag skrattar så fort jag tänker på den.

Two penguins were walking across an iceberg. One penguin turned to the second penguin and said, "You look like you're wearing a tuxedo." and the second penguin said,"Maybe I am.

Var sedan tvungen att rita en pingvin på magen. Jag använde mycket svart och kluddade ihop en bild, sedan när jag var lagomt klar säger min sambo "men gumman ska du ha sådär imorgon" tänkte efter en stund men kunde inte koppla ihop varför jag inte kunde ha det, men sedan efter några blickar insåg ja ju att vi skulle ju på UL! Fnissande fortsätter jag på min bild och är övertygad om att den skulle kunna gnuggas bort efter en dusch. Ack  va fel jag hade. Men ganska charmigt är det iaf.



Inse att de är ganska svårt att rita uppochned!


Pratade med mor härom dagen nu är hon äntligen hemma från USA känns riktigt bra, nu kan man prata av sig.

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha så söt :)

2010-02-17 @ 11:28:17
URL: http://jessicahallen.blogg.se/
Postat av: malin

the peguins said oooo its a baby inside!!! tänka sig att ja ska få bli moster att bara säga det namnet MOSTER MALIN hihi love it;)

2010-02-18 @ 17:44:48
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0