8 Dagar! Max 22

Ja fattar det inte 8 dagar! Peter och jag försöker intala oss nu, 8 dagar. Vi kan inte fatta det vi säger de om och om igen men de går som bara inte in. Visst de kan dröja 14 dagar till efter det men det gör ingenting allt känns så nära ändå vi hinner bara fixa med andra grejer innan. Vi har ju alltid en massa sortering och städning nere i källaren, fönster ska målas och lagas, dörrar som ska rustas upp, osv vill inte känna någon stress. Försöker stressa ner mig, den senaste veckan har varit lite stressig. Provtagning ang struma, lillebror på lassa, allt som ska göras på huset, förlossningen. 

Förnamn?
Liam/Elias/Johannes/Jacob

Mellannamn och Efternamn
Peter/Sven/Johan Hallén

Ja vi är ganska överens över vilka namn vi kan tänka över men vi måste säga namnen några gånger nu innan vi helt har bestämt oss.

Förvärkarna har jag inte kännt någe mer av de avtog efter vi hade varit på bion. Näe nu lockar sängen igen.

Kommentarer
Postat av: malin

så himmla spännande jag hade skrivit upp att bebis kommer idag tur jag har ett till stop datum ;) gu va roligt Linda jag kan inte fatta att de snart händer allt kommer gå så bra

2010-07-05 @ 22:09:23
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0