Alldeles blå

Ja idag mår jag nog lite bättre, har fått i mig en nektarin utan att må dåligt så jag kanske kan äta som vanligt idag utan att må dåligt. Idag är de ju bara en vecka kvar men de vet ju de flesta och man börjar bli lite tjatig. Alla i familjen åker upp till L-sele, till syster och ja blev så avis att man knappt kan ana, men eftersom man inte mådde så bra igår blir de nog ingen roadtrip för mig idag även om jag önskar att jag vore där. Finns kanske en liten möjlighet att åka upp till na närmare helgen då Peter har semester och kan följa med.

Lillebror kommer och bor hos oss medan resterna av familjen åker upp till fjällena någon vecka. Ja fjällen och utsikten saknar man nu också jag blev också sugen på att åka dit men de blir en senare plåga.

Näe eftersom himlen är helt blå måste jag nog mig ut idag, peter har köpt ett racket som ska ta kol på brämsen så nu kanske man kan njuta en stund av de vackra vädret.

Kommentarer
Postat av: malin

nästa gång kan vi åka & hälsa på jessica i isele tsm & gå på dollar sakna dig idag & nästa vecka ser det rätt lungt ut så om inte bebben ha komme så kan ja komma & hälsa på di er :)

2010-07-06 @ 22:23:49
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0