Fredag

Ännu är klockan rätt tidigt men vi har varit uppe i två timmar nu. Peter ha slipat fönsterkarmarna och målat första vita varvet på 3 fönster dvs 6 delar. Nu ska han grundmåla karmarna och sedan blir det att måla ett varv på dörrarna, vi hann aldrig göra det igår för vi var så slut. Sedan ska de få torka och då vet jag inte riktigt va man ska hitta på kanske skruva upp skötbordet i badrummet. :)

Själv så försöker jag känna min bebis som inte är så aktiv varken idag eller igår och om de inte rör sig så mycket mer idag så måste jag nog kontakta fl igen... Jag vet ju att de blir trängre där inne men samtidigt vill jag inte ta några risker med min lilla kille. Skulle de vara något så skulle man inte riktigt förlåta sig själv tror jag. Fl och Mvc är ju faktiskt till för oroliga mödrar som jag själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0