Grannarna snor min sambo

Ja de är precis va dom gör igår morse när vi låg och drog och mysade i sängen, första dagen då vi inte behövde kliva upp. Ringer de på dörren, det är grannen som vill ha stjuss till Sävar för han hade slut på medicin. Peter kan inte säga nej så han åker självklart iväg. Jag blir lagom kvarlämnad i en ensam säng vilket gör mig på halvtaskigt humör.

På dagen försöker vi underhålla oss själva och drar ner på stan, strosar spelar lite spel och tar oss ett mål mat. Riktigt bra dag dock lite synd att alla maskiner inte fungerade.

På kvällen när vi kommit hem ska vi just sätta på en film då grannarna kommer förbi och vill ha älsklingen hjälp i några minuter slutar med att peter kommer hem klockan 12. Dagen va förbi och inte blev det så mycket mysande inte. Men jag har kanske idag på mig också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0