Helt borta

Ja man är verkligen förvirrad man har knappt någon hum om tid och rum. Våran älskling njuter dock inte av tillvaron just nu han är  nådigt less på värmen. Har fått några prickar -värmeutslag och så vill han amma konstant så idag och igår har jag inte gjort så mycket annat. Vi har iaf öppnat upp på övervåningen, satt ett myggnät och öppnat ett fönster i sovrummet och dessutom fått låna en underbar fläkt till v-rummet så nu är det lite kyligare här. Var nästan 30 grader inomhus ett tag, Ilias blev då jätte nöjd då vi var ut med vagnen idag och de blev lite kyligare för honom.


De posetiva med att han ammar är ju att de producerar ju mer och då kanske vi snart slipper ersättningen.

Moster var här idag
Ja favorit moster var ju här hela dagen så de tyckte nog Ilias om dom mysade mellan matningarna och sovstunderna och moster fick öva sig på både blöjbyte och avklädning/påklädning. Jag har inte fotat något idag men syster gjorde det så jag hoppas att bilderna kommer ut på hennes blogg så jag får tillgång till dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0