Lyx middag

Vi firade att de var tisdag som Peter sa. Grillat fanns de kvar sedan helgen, så vi fick en riktigt lyx middag idag. Peter länktar så tills han får semester, de gör jag med förståss nu är de ju inte många dagar kvar, han jobbar bara tills fredag sedan har han fyra veckors semester, plus pappa dagarna vilket gör det hela till sex veckors semester för hans del.

Lillebror kommer imorgon så jag får lite sällskap här hemma känns rätt skönt.

To do list närmsta veckan

Göra klart nere i källaren
Köra iväg brännbart och annat på återvinningen (Lördag)
Börja måla på fönsterna i v-rummet
Riva och bygga igen ett fönster
Städa
Åka till BM (Måndag)
Fixa dörrklockan
Klockan v-rummet

Njuta av solen gjorde jag idag, njöt i fulla drag. Hittade igen en klänning som nu kan användas som tubtop. Blev inte ens röd även om jag pressade i flera timmar bara en lätt fin brun färg. Grannen Sussie kom förbi och surrade en timma bland brämsen, riktigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0