Morgondagens bekymmer

Ja har ett nytt förslag till min bebis, den har klartecken att komma ut när jag har sett nya twiligth filmen på bio. :)

Min sambo må va världen underbaraste karl. Han va så jäkla mysig och go igår kväll, vi gjorde allt jag ville att vi skulle göra. Han gossade och mysade med mig när han var som tröttast, pratade om roliga grejer när jag inte var på glatt humör. När jag var trött men inte kunde somna så pratade han om tråkiga grejer så jag kunde somna. Min älskade pojkvän- helt underbart

Han klamrade fast elkablarna i källartrappen så nu ser de riktigt fint ut, han målade 2 väggar vita och andra varvet grönt nere i matkällaren. Gjorde en avancerad middag -mos och fiskpinnar.

Vi hade först tänkt oss in till stan idag men jag orkar inte, har ingen lust alls så de får vänta till min energi är påfylld igen. Istället så ska vi måla klart de sista väggarna och fixa och måla fönstret i matkällaren så är hela de rummet klart förutom golvet. Älskar när saker blir klara!

Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

Men det är ju skönt att allt var bra, kroppen är väldigt påfrestad som gravid. Var det din bm som upptäckte din starka och höga puls?

2010-07-01 @ 12:30:18
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

Jasså så många besök?= :) jag har också en slags struma. fast jag har underproduktion ist för överproduktion. Men det går säkerligen bra, en del får struma/fel på sköldkörteln när man är gravid.

2010-07-01 @ 14:13:40
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

jag har alltid haft underproduktion av sköldkörteln, haft sen jag föddes, det är inte vanligt att födas med det. men det har de vetat om och jag har kollat upp mig ofta..

2010-07-02 @ 10:18:50
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0