Sista BM tiden

Ja innan jag ska på bedömning om överburenhet 23/7 men vi får hoppas att lillskrutten vill titta ut innan men eftersom den inte vill fixera sig så trivs den nog rätt bra där inne.

Blodtryck 120/85 skönk till 125/55 vid manuell kontroll
Blodvärde 125
Blodsocker 6,7
Puls 114
Urin UA
Barnets hjärta 140
Barnet är rörligt
Vikt +15 kg (huvva)
SF 38-39 cm (oförändrat 2 veckor)

Ja fanns inte så mycket mer att säga om själva besöket annat än att jag blev så sentimental över att lyssna till lilla hjärtat att jag höll på börja gråta och jag är ju inte den brukar gråta över sånt. Lite instabil kan man ju tycka.

Efteråt åkte vi tillsammans iväg till stan lämnade tillbaka en lampa, prova köpa nya handtag till köksskåparna, en hammare och de viktigaste av allt maskering till fönsterna. Peter har just börjat skruva ihop fönsterna som är klara sedan tar han ner två nya som ska målas om. Allt blir bara fin fina fisken. Efter lite slipning maskering och målning ska det nog klippas och vattnas lite gräsmatta och elda lite ute och Peter kommer förmodligen att fortsätta med lite skruvning på PVn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0