Stänger telefonen

Ja måste få lite lugn och ro, är så less på att man ringer och frågar om känningar, bebisar osv. Försöker tänka på annat men man blir helt utmattad av att man vet att man ringer enbart för att kolla om man är på förlossningen. Väntan blir inte mindre av de heller. Så nu stänger jag av telefonen inte för att jag är på förlossningen utan för att jag inte är på humör för samtal.

Kommer nog att isolera mig nu ett tag, vila upp sig och känna lugnet ett tag nu när de mesta är gjort. Peter som är så rastlös kommer nog inte vara lika nöjd men jag vill bara mysa och känna lugnet i några dagar. Man skulle nästan vilja åka iväg på hotel i någon dag, kärleksswit eller något.


Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hejsan :)

Hittade din blogg via blogglovin :)

Ville bara säga grattis till graviditeten

och hoppas bebis vill komma snart ;)



Kram Emma

2010-07-18 @ 20:36:28
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0